God Morgon

Morrn Morrn.. Nu sitter jag här vid datorn å skriver medans jag pratar med mamma i telefon.. 3000 kr har mystiskt försvunnit från hennes konto och så står det att det är överfört till mitt konto, men jag har inte fått nå pengar å inte står det att det är på väg nå heller... Så pengarna är då inte överförda till mitt konto iaf.
Skummt sånt där.....

Anyway, idag ska jag till bollnäs sjukhus, sen till skolan å efter det ska jag på jobbet.. En dag med fullt upp med andra ord. Men inte klagar jag för det.. Ibland är det skönt att känna att man gör något med sitt liv också. Det går ju inte att bara sitta hemma på arslet å ruttna hela dagarna, man lessnar liksom till slut.

Nu ska jag gå å kolla om jag kanske har något jag kan äta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0