God morgon

God morgon gott folk. Nu ska jag snart gå till skolan. Börjar 9:35 och slutar 12:05 idag. Har bara två lektioner, svenska och samhälle. Båda är skit tråkiga, men lärarna är trevliga och ibland lite roliga också. ^^

Anyway... Jag har jäkligt ont i fötterna idag.. Kunde inte ens använda klackskor idag. Så det fick bli promenadskor ist. Jag undrar jag hur det kommer gå på jobbet idag.. Jag börjar 17:00, slutar 24:00 - 01:00.. Alltså måste jag stå upp i cirkus 7-8 timmar idag igen.... Fy va ont jag kommer få.. Stackars mina fötter. :/


Kommentarer
Emma

Restaurang branschen är ett hårt jobb.

2009-01-23 @ 10:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0