Irriterande

Jag har fortfarande inget internet..! Det är så irriterande.....
Så nu sitter jag här hos far min å skriver igen. Fader är inte hemma så jag och min kära bror Crille är ensamma i huset å ska kolla på film eller kanske spela något kul spel på X-box 360.. Vi har inte riktigt bestämt oss ännu. ^^

Anyway.... Jag har kanske fått tag på ett jobb iaf.. wohooo! De e kul,,, men skriver inte något vad det är förns jag är säker på om jag får det eller ej. =)
Så då kommer jag gå skolan på vardagarna å sen jobba på helgerna. Skönt om man kan tjäna lite extra pengar faktiskt. Å en annan sak som e bra är att chefen sa att jag får ta ledigt om jag har prov jag måste plugga till. Yaaay! So happy! ^^

Jaja, nu ska jag sluta skriva... Skriver väl mer något tag.. Förhoppningsvis snart nog bara internet funkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0