Jobbat

Tjo.. nu har jag nyss kommit hem från jobbet.... Blev till ganska sent idag, men inte på värsta viset. :)
Hade foppa tofflor på mig idag ist för klackskor, resultatet blev: ingen värk i fötterna! Så jäkla skönt att slippa fotvärk. Imorgon ska jag kanske jobba men på söndag är jag ledig. Yaaaay.. Sen på måndag börjar jag igen.. Jobbigt ibland men kul ändå. ^^
Idag har det varit ganska stressigt.. Vi sprang runt som tokar i köket allihopa å jag har nog aldrig diskat så mycket i hela mitt liv.. Blev typ tre backar var 5te minut!!!

Jaja, nu e jag iaf hemma igen så nu ska jag lämna jobbet bakom mig. Min syster Sanna har varit här hos mig medans jag varit borta å hon ska sova här i natt. Hon hade diskat åt mig när jag kom hem å snacka om att jag blev glad att jag slapp göra det! Hehe..

Nu ska jag vika tvätt å stoppa in nytt i maskinen så att jag kan starta den imorgon när jag kliver upp.. Sen efter det så ska jag dricka vatten och äta lite knäckebröd. Efter det blir det nog sängen för mig. ^^

Skriver kanske mer senare....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0