Kalas å födelsedagar

Tjosan hejsan.. Kom nyss hem från min kompis sons kalas.. Samuel heter han, han fyllde 11år idag. GRATTIS SAMUEL!
Han fick filmen Kalle Blomkvist (som han önskat sig) av mig. Å en massa mer från andra, bl.a en TV, pengar, filmen Wall-E, kläder och hemma stickade sockar! ^^

Men det är inte bara han som fyller år idag. Saras pojkvän fyller också år idag. 35 blev han. GRATTIS MAGNUS!

Å sist men dock inte minst så fyller min vän och förre detta klasskamrat Cimen år. Hon blev 20 basst just idag! Vi gick gymnasieåren tillsammans. GRATTIS CIMEN!

Kul när folk fyller år tycker jag!! ^^


Kommentarer
Cimen

Åå tack så mycket :D

2009-02-03 @ 21:57:37
URL: http://cimenhajo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0