Youtube.com

 Tjolahopp.... Idag ar det daligt vader ute sa idag har vi varit inne nastan hela dagen. Var bara en snabbis till Homeplus a kopte Kimchi.

J.B har sovit anda sedan vi at middag, sa jag har haft det lite langsamt.. Men som tur ar sa finns ju youtube! ^^
Jag har spenderat de senaste tva timmarna med att kolla pa nagra av mina familjemedlemmars filmer de lagt ut.
Har kommer lankar till mina favoriter just nu:

Min pappa Olle (sjunger vart ar pengarna? En jjatte rolig lat och han har sadana roliga uttryck) ^^

Min Bror Crille  (rappar laten min dag, grym lat som jag alskat anda sen han skrev den, speciellt refrangen, synd att ljudet ar daligt bara...jag ska be honom gora en ny likadan, for han ar mycket battre nu ocksa.) ^^

Min Bror Jocke (Jocke har filmat Crille nar han forsoker titta i kors, haha) ^^

Min Syster Sanna (pa denna film ar hon ute och cyklar) ^^

Ja,,, det var mina favoriter just nu de.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0