11 dagar kvar

Nu var det länge sedan jag skrev sist igen..... Mitt senaste inlägg handlade om att jag skulle äta, och det skrevs för cirka en vecka sedan.. hehe.... Väldigt intressant må jag säga.

Dagens inlägg blir lite roligare... Det är bara 11 dagar kvar tills jag drar iväg till min älskade i Korea igen. ^^
Trotts att jag varit där förut så är jag lika nervös denna gång.. Det kommer nog alltid vara så.
Är faktiskt liiiiiite flygrädd också, vilket gör mig lite extra nervös. Människan är ju inte skapad för att flyga egentligen, då hade vi ju fötts med vingar. Ellerhur??

Det jobbigaste är att packa... Jag packar alltid ner för mycket så jag får packa om flera gånger innan jag är nöjd. T.ex så packar jag ner fem jeans fast jag vet att jag inte kommer använda jeans mer än sammanlagt en vecka, eller så packar jag ner en massa långärmade tjocktröjor fast jag vet att jag kanske bara behöver tjocktröja två-tre gånger. Då räcker det ju faktiskt med en tjocktröja och ett par jeans. Men ändå fast jag vet det så packar jag ner för mycket.
Å inte vet jag vilka skor jag ska ta med mig heller. Det finns ju vissa skor jag knappt använder men ändå vill ta med ifall det blir ett tillfälle man måste klä upp sig... Å lika med alla väskor... Jag måste ju ha en väska som matchar till varje "outfit".... AH! Man blir ju galen av att tänka på detta... Det är verkligen jobbigt att packa!!!!!! OTL

Hehe... så mycket roligare inlägg blev det inte. Mest om mina inre strider i skallen..



Kommentarer
Emma.L

Det brukar ju vara så, sj så packar jag för lite

2009-06-10 @ 15:14:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0