Inlägg tillägnat Kusin Hannes! ^^

Min käraste kusin Hannes skrev en kommentar på min blogg idag... Han har aldrig gjort det förut... Å jag hade ingen aning att han kollade på min blogg.... ^^
Men det var kanske hans första gång??? Vem vet, inte jag iaf. Hehe....
Anyway...Jag blev jätte glad för det Hannes, tack så mycket för kommentaren.

Om jag får möjlighet att kolla på Chunnam Dragons så ska jag göra det, och isf ska jag göra mitt bästa i att skaffa en Match-tröja till dig. =D

Kul att du läser min blogg... Vi ses kanske i midsommar om ni kommer till räka.


Kommentarer
Anonym

JA det var första gången jag läste någon blogg över huvud taget nästan :Ö Men jag var bara tvungen och önska dig lycka till med resan jue! Oh så var det ju ett bra tillfälle att fråga om en liten tjänst :D



Men jag tror inte vi kommer åka ner till Räka på midsommar. Kanske senare men då är ju inte jag hemma. Jag ska ju oxå ut och resa..

Till Usa hela sommaren:)



MvH/hannes

2009-06-15 @ 18:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0