Kan inte sova!!!

Jag kan inte sova.. Det är helt omöjligt... Klockan är nu över tolv på natten vilket betyder att det nu är lördag.... Å då betyder ju det att jag åker imorgon! SHIT!! JAG ÅKER IMORGON!!! Oh My God!!!
Jag ska åka till andra sidan jorden... Och där på andra sidan jorden ska jag träffa en person som jag älskar högt... Den personen har jag inte träffat på nio månader.... Det är lång tid det! En hel graviditet skulle man kunna säga. ^^

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle ha problem att sova.. men tji fick jag. Hehe.....
GAH! Jag är så jäklans lycklig.. har inte varit så här glad på länge!! Känner mig som en liten flicka på fem år som väntar på att få gå till parken! ^^

Väskan är klar nu, men jag ska ändå gå igenom den en gång till innan jag kan vara helt säker. Heh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0