Midsommar



























Hehe.. Glömde bort att lägga ut ett midsommar-inlägg.... ^^
Blev inte att jag knäpte nå kort, så jag lägger ut en fin bild på en fjäril och en blomma ist. Den duger.
Jag firade midsommar i stugan i Räka med faster Christina och hennes familj, Monicas syrra med familj och min kära fader Olle, hans fru Cathy och min bror Crille.. Och TomTom lite..
Sen efter vi tittat på resningen av stången på bruket så åkte vi till Sunkans stuga. Där var det lite folk.. Bland annat Sunkan själv, hans fru??? Helena och deras underbara dotter Elenora.
När vi varit där ett tag så skjutsade pappa hem mig å då packade jag klart väskan å försökte sedan få lite ro i kroppen för att sova.. Men det gick dock inte nej... Nu sitter jag här som värsta energi-knippet... hahahahhahahaha!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0