Skolan

Tjo, nu sitter jag på skolan å skriver detta...
Har nyss skrivit klart ett arbete och väntar på att läraren ska komma å lära mig hur jag ska göra med källhänvisningen. Man ska liksom ha med den i texten man skriver, samt uppge författarens namn, artikel, datum m.m. = Drygt
......å nu på lördag måste jag plugga matte... Ligger ganska mycket efter nu... = också drygt... T.T
Men men, det är ju nyttigt att lära sig...

Anyway, ikväll ska jag vara med min kära väninna Emma.. Vi ska gå ut en sväng på krogen. Men jag har inte planerat på att dricka mig full... Ska bara ta en cider eller två. Man vill ju vara pigg och glad på lördag när man ska plugga.. Haha..¨

Nu läre jag sluta skriva.... Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0