Attans!!

Det blev inte nå plugga i helgen!! Suck!! Jag blir så less på mig själv!! ÅÅÅÅÅÅÅH!!
Först på fredagen var jag hos min morbror å hans familj.. Min kusin Elin fyllde 6 år då...
Sen igår (lördag) var jag på tivoli med syster Sanna, Kristoffer och Hossein.... Det var kul... Senare samma dag var vi iväg å bowlade på IP.. Också det skit kul...
Idag så kom straffet för att jag inte pluggat, så idag har jag varit dålig... Huvudvärk och klen i kroppen....

Imorgon så ska jag till H.C klockan 10.00.... Det skulle ta några timmar med alla prover där sa de, så jag är väl hemma till ett eller något sådant... Sen klockan 13.55 börjar skolan, slutar 15.05 eller nåt... Klockan 17.00 ska jag följa med Emma till frissan...... så jag har nog inte tid att plugga så mycket imorgon heller. T.T
Jaaa,,, det är väl allt de tror jag... På tisdag ska jag iaf ägna hela dagen åt skolan! Det har jag bestämt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0