Då var det dags igen....

Är väl på hög tid att jag lägger upp ett inlägg igen... Idag har jag iaf varit grymt duktig! Jag har pluggat!!! Gjorde tre uppgifter! Först skrev jag klart mitt tal om Vietnamkriget som jag ska hålla på måndag. Sen skrev jag klart uppgiften om Koreakriget som ska lämnas in på måndag. Efter det så skrev jag om Amerikanska-, Franska- och Industriella revolutionen som skulle varit gjort för lääänge sedan nu. Ska ha prov på det nu i veckan... Ett ganska rejält försenat prov.. Hehe.... Fy mig!

Nu ska jag diska å dammsuga, sen ska jag laga mat..... Å efter det så blir det förhoppningsvis lite mer pluggning.. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0