Dålig bloggare

Usch, vilken dålig bloggare jag är... Skrev ju jämt på bloggen förr, minst ett inlägg om dagen.... Men nu är det vääldigt sällan jag skriver. Varför??
Har jag fått ett så tråkigt liv så att jag inte ens kan skriva om något? Eller är det kanske för att jag är så upptagen med mina studier?
Jag själv tror mer på att det är för att jag är så upptagen hela tiden nu.. Jag pluggar typ jämt, och gör jag inte det så äter jag eller dricker kaffe med vänner.

Idag så ska jag äta hos farmor och farfar. Det ska bli kul. =)
Min gravida syster Carro och hennes kille Erik kommer också dit, det är kul.. Är så roligt att se hur magen växer, å snart är det dags för lilla barnet att komma ut. ^^ Bara en månad kvar ungefär.
Min pappa Olle och hans fru Cathy kommer också å äter hos farmor och farfar. De ska också få barn.. Men hans fru är bara i 4:de månaden än så länge tror jag.
Jag känner mig faktiskt lite utanför....man får liksom lite press på sig när folk runtikring börjar skaffa familj, man tycker då själv att det kansek börjar bli dags... borde kanske skaffa en bulle i ugnen jag med snart? Jag har ju redan världens underbaraste man, så varför inte? ^^

Å inte nog med att alla runt mig är gravid.. En av mina bästa vänner födde desutom sin son i söndags.. Noah ska han heta.. Har inte sett honom ännu, men hon kommer hem idag eller imorgon, så då ska jag gosa med honom. Han var 48 cm lång och vägde 2804 gram. En liten en fis.. han kom tre veckor för tidigt, men verkar vara fullt frisk. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0