I miss my love!


Idag så är det J.B's första arbetsdag. Hoppas det kommer gå bra för honom och att han kommer trivas med jobbet och sina arbetskamrater. =)
Han har flyttat till en ny lägenhet också, som jag ännu inte vet hur den ser ut.. men jag ska be honom skicka bilder till mig på den. ^^
Och han har även en rumskamrat som delar lägenhet med honom. Jag hoppas de kommer bra överens.
Saknar honom otroligt mycket, men känner ändå att jag klarar av att vänta. Trotts att det kanske kommer ta låång tid innan vi ses igen så är jag säker på att jag klarar av att vänta. Klarade ju nio månader sist, så jag klarar nog av det igen. ^^

GOOD LUCK MY LOVE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0