En padda på vägen hem :)

Tjohoo... Årets första padda jag ser på vägen hem! = man får önska sig något av den!
Det roliga i det hela är att jag sa till min vän Foffen tidigare ikväll när vi var ute å gick att man får önska sig något när man ser en padda på vägen hem. Å bara för de så såg jag en. ^^
Tänk vad glad jag blev... Jag sa till paddan vad jag önskade mig å nu är det bara att vänta och se om den går i uppfyllelse. Jag hoppas det. :=)

Knäppte kort på den också....


Man får bara önska sig något av en padda om man möter den på vägen hem, och om den är på samma väg som du är. Är dentill exempel på andra sidan vägen så får man inte önska sig, eller om den är på gräset brevid där du går... Men... Om den skulle hoppa ut på vägen från gräset brevid dig så får du önska dig något. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0