1 dag kvar! XD

Imorgon e de dags!! Mitt andra ultraljud! Yaay!
Men jag oroar mig lite for jag har inte kannt bebisen rora sig nu pa tva dagar.. Men foroppningsvis sa e jag bara nojjig och bebisen kanske har vant pa sig sa den ror sig mor ryggen ist for ut mot magen, sa det ar darfor jag inte kanner nagot. :)
Eller sa ror den sig lite forsiktigt bara... eller nat.. kan ju har andrat dygnsrytm ocksa sa den ror sig mer nar jag sover. :)
Vem vet?? Marks imorgon! ^^

En annan bra sak ar att J.B, maken min, kom hem extra tidigt idag... Han e hemma redan nu! Sa jag ska skynda mig att skriva klart... hihi...
Han sa han ville vila en timme sen sa ska vi se nar nasta buss gar till Suwon (dar sjukhuset ligger) och sa aker vi dit ikvall. Vi kommer sova hos hans syster Mi Hee tror jag.. Kommer aven spendera lite tid med svaronen som ocksa kommit dit for att fa traffa oss.
Vi har bestamt att vi ska ata middag ute allihopa.. och jag kommer fa bestamma vad.. haha... Sa det far bli Sollongtang = Soppa pa ox bens buljong och gronsaker med strimlat kott och ris och komchi. :) Det later nog inte sa gott, men det e skit gott och bra for magen. :)

Na nu ska jag duscha kroppen for jag svettas sa mycket emellanat nu for tiden, suck....  sen spendera lite tid med maken min. ^^

Huuj..

ps. Kommer lagga ut bilder pa sondag eller mandag fran helgen.. Kommer aven tala om vad det ar for kon pa bebben. Sa hall utkik! :D


Kommentarer
soraelizabeth

ahhh vad spännande :D

2011-04-01 @ 19:58:20
URL: http://soraelizabeth.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0