Fint väder!

Tänk va skönt det är att vakna upp å man ser en blå himmer och en skinande sol utanför fönstret. :)
Jag  hoppas verkligen att det fina vädret kommer hålla i sig hela dagen för ikväll så ska vi grilla med pappa, lillebror Crille och de nya grannarna på området.. Det ser jag fram emot. :D
Carro slutar tre idag och ska handla inför kvällen innan hon kommer hem, så idag blir det jag som hämtar lilla Valen på dagis. Han slutar kl 15.30 så jag funderar på att kanske gå till parken med honom innan vi går in. Han tycker det e så kul att gunga! :)
Pappa å Crille skulle komma mellan 16 å 16.30, å Carro kommer väl runt den tiden hon med. Så det blir ju perfekt att gunga lite innan de kommer. ^^

Jao... å nu har jag tänkt att jag ska bara slappa, kanske ta mig en middagslur lite senare och ett varmt bad på det. Har så ont i benen och foglossningen sen igår då jag var ute å gick runt lite för mycket. Men men, sånt e livet, inget att deppa över.. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0