Glad Påsk

Imorgon ska jag till Farmor å Farfar å äta påskmat klockan 14.00, så jag ska ta bussen härifrån kl 10.55, sen hämtar pappa upp mig i Bollnäs kl 12.35 för han är ändå där då. På så vis så blir det ju lite billigare än om jag skulle åka till Edsbyn. XD

På Söndag blir det påsklunch hos min kära moder och så ska vi leta påskägg också! :D
Jag undrar om jag kanske börjar bli för gammal för det nu?? Men det e ju kul.
Å på kvöllen ska jag nog vara med Foffen å kolla på film ifall de har tid. :)

På Måndag så ska jag hälsa på Sandra kl 14.00 å fika å snacka skit. Vi har inte träffats på typ åtta månader så det ska bli trevligt att träffas igen. Sist var innan jag flyttade till Korea. :=)

På Tisdag ska jag hälsa på familjen Lindèn å sen så ska jag åka tillbaka till Söderhamn så att jag kommer dit innan syster slutar jobbet kl 17... Emma ska också följs med å sova över. ^^

På Onsdag så ska jag på info om jobb kl 10.00 och på arbetsintervju efter det...

På Torsdag så ska jag till barnmorskan kl 13.15... Det blir min första gång i Sverige.. Jag har hört att de ska mäta magen å kolla vikten å ta pissprov å säkert nå mer.. Blir inget ultraljud för det måste man åka till Huddik för att göra..
Det e lite tråkigt tycker jag, för jag har ju inte ens körkort så det blir att jag måste släpa med mig någon stackare som chaffis. :/

Fredagen har jag inget planerat.. Men på nästa Lördag så ska kanske jag å syster Carro åka till Valbo å shoppa lite... Hoppas de har mycket på rea för jag har så dålig ekonomi. Hehe.. ^^

Sen på nästa Söndag så kommer kanske morbror Peter å Anneli på besök här hos Carro.. Ska bli kul.. De har aldrig varit här förut. :)

Är ganska fullbokad ett tag.. Men det är skönt också..  Då behöver jag inte sakna älsklingen så mycket!! ^___^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0