Packa packa

Denna vecka ska jag borja packa infor hemresan... Japp, jag ska aka hem till Sverige ett tag! Kommer stanna till 11 November om allt gar som det ska med fodseln och aterhamtning och sant. ^^
Anledningen till varfor jag aker hem ar for att jag behover viss sjukvard under graviditeten som inte finns har i Korea. Och sa har jag tappat matlusten pa koreansk mat sa jag ater valdigt daligt just nu och saknar alla de mina sa mycket. Och jag vet att om jag inte kommer hem nu sa kommer det ta laaaang tid innan jag far nasta tillfalle.
 
Vi har kopt lite bebisklader, skotvaska och en liten lada med saker som jag ska packa med. Har aven fatt arva en barsele av J.Bs syster Su Yeun. Och sa har vi fatt en bla varm och go filt av Mi Hee som man kan anvanda till barselen pa hosten och vintern sa inte bebisen fryser som jag ska ta med ocksa. :) Sen sa ska jag packa mina egna klader och sa och lite presenter till nagra av mina nara och kara. :D
Ska bli sa kul att traffa alla igen, men aven jobbigt att behova lamna maken min i 7 manader. Men tiden kommer ga fort och jag ska gora mitt basta och halla mig fast vid bara positiva kanslor och ingen oro. Allt kommer ga sa bra sa. :)

Har kommer lite bilder pa vad vi har till bebisen an sa lange. Det mesta har vi fatt i present av svaronen.
Det ar tre set med byxor och troja, en fleece overall, tva trojor, en body, tre par strumpor och en beige filt med gulligt motiv som vi fatt av svaronen. Och skotvaskan har vi fatt av dem ocksa. :)
Sen en bla barsele har jag fatt arva av Su Yeun, sen fatt en bla barsele-filt av Mi Hee med en ficka pa med gulligt motiv..
Vi sjalva har kopt en liten lada med lite leksaker i som jag inte har knapt kort pa annu. Sa den far komma i ett annat inlagg. :)




Ja, det ar val allt an sa lange tror jag. :D
Mer kan jag inforskaffa mig i Sverige senare. E ju ett tag kvar innan hon komer ut. Hehe...



Kommentarer
soraelizabeth

omg så söta saker, dör seriöst!

gud vad skönt för dig att komma hem en stund nu speciellt när du är gravid :D



Plus är Isabell ett sånt sött namn! :D

2011-04-04 @ 14:58:30
URL: http://soraelizabeth.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0