Söderhamn

Hejsaan, nu var det ett tag sen jag skrev sist. =)
Jag är iaf i Sverige nu.. Det syns ju eftersom jag skriver med ÅÄÖ... ^^

Jag bor för tillfället i Söderhamn hos min syster, hennes sambo och deras son Valentin. Det går bra och jag har ett allderlis eget rum, vilket e rätt skönt. Jag har fått lånat Valens rum.

I helgen som var, var jag i Edsbyn och hälsade på mamma, pappa, farmor o farfar, Foffen, Emma m. familj och så träffade jag lite folk ute på byn också... Carina å Johan och Mona och några till... Min gamla lärare Kurt träffade jag också. ^^

Var till kyrkan ocksa i Söndags kl 18.00 på Sinnesrogudstjänst.. Där träffade jag också några bekanta. =)

Ja, å nu igår kom jag tillbaka hit... Sen idag så var jag till barnmorskan och skrev in mig och fick en tid till koll på Torsdagen den 28:e kl 13.15 och efter det tittade jag på ett hus med syster å hennes sambo och så åt vi lunch före det också på Trädgårds Grillen. ^^ Huset vi tittade på var fint, men jag tycker det var liite för dyrt. Fast jag vet ju inte riktigt något om hus så.. hehe...

Jaja,,,, nu så ska jag väl avsluta detta inlägg o vara lite social med syster ist.. Hon har nyss nattat lilla Valen, han e såååååå söt!!! :=D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0