Adlibris.com

Jag beställde böcker från adlibris förra veckan.. å nu har de äntligen kommit..!! Yahaaay, jag e så glad.
Jag har köpt två böcker och en CD-bok. ^^

Bok 1: Lonely Planet, Korean phrasebook
Bok 2: Constantin, Making out in Korean
CD: Berlitz, Korean in 60 Minutes
Jag har bläddrat igenom böckerna lite snabbt och tycker de verkar jätte bra... Bok 1 innehåller det mesta av det viktigaste, även grammatik och dictionary också, det tycker jag är bra.. Jag behöver lära mig mer grammatik.
Bok 2 är en bok med vardagsspråk, väldigt intressant... Jag tror jag kommer lära mig mycket av den. :D
CDn lyssnar jag på just nu, den är faktiskt bra den med.
Helnöjd är jag med detta köp! ^^
Det som är så bra med adlibris.com är att det är fraktfritt! Leveransen tar lite längre tid, men det är lätt värt det när det är gratis. Priserna på böcker är också väldigt bra, vissa böcker är overkligt billiga. xD
Jag betalade endast 154kr för allt detta!!!! Hoho... billigt va??
Jag hoppas på att mitt pluggande kommer gå lite bättre nu när jag har nya böcker. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0