Dåligt med läsare

Det har varit dåligt med läsare nu de senaste två dagarna... Är mitt liv så ointressant? Haha...
Imorgon så ska jag lämna in mitt hyreskontrakt till kommunen och så ska jag eventuellt till Jysk i Bollnäs å hämta en säng ifall den kommit in på lager. ^^
Och så hoppas jag på att mitt försörjningsstöd kommer in på mitt konto nu under veckan så att jag kan handla hem lite mat å hushållsartiklar å sånt till på torsdag när jag flyttar. :D
Hoppas även på att få ett möbelbidrag nu under veckan så att jag kan köpa mig lite möbler till mig å bäisen å lite andra hemmagrejer så att jag blir skapligt färdig med mitt hem innan maken min kommer nästa söndag.
Måste försöka bli klar med allt så fort som möjligt så att jag slipper hålla på så mycket när bebisen kommit. Kan tänka mig att den tar ganska mycket energi. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0