En bra sak

Idag så ringde mina sväron... De ringer typ minst en gång i veckan... Men idag var lite speciell... För idag fick jag även tala med min svär-syster MiHee.. ^^
Tänk vad jag saknar henne.... Hon ska gifta sig någon gång i October, och hon har blivit gravid också! Jag är så glad för hennes skull..! Hennes barn kommer nog i April eller Maj nästa år. Tänk va kul ^____^
Vi hade en jätte trevlig pratstund, och hon lät faktiskt riktigt glad... hon var nämligen lite deppig alldelis innan jag åkte till Sverige för hon ville så gärna ha sin egen familj men var orolig att det skulle ta för lång tid, men se så fort det gick. Fyra månader senare så PANG, då var hon förlovad å gravid också. Haha!!!

En annan väldigt bra sak jag fick veta idag från mina sväron var att min man har börjat kolla efter flygbiljett! Han har inte sagt något till mig om det å jag började bli orolig att han inte skulle komma.. Men tydligen så vill han kanske hålla det lite hemligt tills allt är klart. ^^
Jag saknar honom så fruktansvärt mycket!! Å jag hoppas innerligen att han kommer lagom till förlossningen så att han kan vara med på den, eller att han kommer efteråt så att han iaf får se bäisen.. Kommer han för tidigt å jag kanske går i övertid så finns ju risken att han inte får se sin dotter förns vi kan åka till korea flera månader senare! :/
Meeen, nu ska inte jag oroa mig i onödan... Allt kommer nog gå bra! Hur som helst så känns det otroligt bra att det inte är så lång tid kvar innan jag kommer kunna hålla om honom å pussa på honom några dagar! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0