En vecka kvar!!

Nu är det bara EN vecka kvar tills min käraste make kommer hit till Sverige å hälsar på! ^___^
Tänk vad jag saknar honom... I'm so excited..! Hihi... Känns nästan som när man var liten å ens födelsedag närmar sig å man vet att man har ett stort hårt paket i undanstopat som väntar.
Den 4:e kl 7.00 landar planet, sen 11.15 går bussen från stockholm till bollnäs. 14.35 ska han vara framme i bollnäs, å då så kommer någon (vet ej ve, ännu) att plocka upp honom. Kan jag så blir jag med också såklart. :D
Yahay va de ska bli undebart att se honom igen! Jag ska pussa på honom å kramas så mycket jag bara kan.. Hihi..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0