Fixerad å redo :D

Kom nyligen hem från barnmorskan...
Bäisen har fixerat sig! Så nu kan hon komma när hon vill. :D 
Men jag hoppas ändå att hon väntar med det till hennes pappa kommit hit. Han måste också få vara med ju.
Mitt blodvärde låg på 97, så det har inte sjunkit mer iaf. Morskan tror det är på väg upp nu så jag behöver inte ta någon injektion ännu iaf... Har fått i order att fortsätta äta blodpudding eller nötkött varje dag å dricka juice å äta gröna grönsaker. ^^
Magen har växt, nu är den 34cm... Men jag har inte gått upp nå särskilt.
Bäisens hjärta slog 140 slag i minuten å huvudet låg neråt å rumpan uppåt, allt sker som det ska. xD
Jösses! Tänka sig... nu äre inte längen kvar!!!!
Snart är jag en mamma,,, hahah......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0