Fortfarande sjuk

Nu börjar jag bli less på att vara sjuk! Å jag är less på att inte kunna sova.. Inatt har jag vaknat säkert var 20e minut av hosta eller att halsen värker för mycket.
Har varit sjuk i en och en halv vecka.. Nu får det räcka! (det rimmar^^)
Om inte halsflussen gått över på måndag så tänker jag gå till hälsocentralen å be dem ge mig något mot det.. Hela vänstra sidan av halsen är vit när man tittar i den. Å den högra har några blåsor den med. Ont gör det, å kliar å så har jag fått hosta nu också de senaste två dagarna.
Inflammationen runt skelettet är inte helt borta den heller... har fortfarande ont i ryggraden å bröstkorgen å så är jag öm lite här å var. Men det är då mycket bättre iaf.
Å imorgon fyller kära farmor 80 år.. Jag hoppas att jag inte smittas... Vi ska dit på kalas kl 14.00. Det ser jag fram emot. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0