Längtas

Nu är det exakt 19 dagar kvar till jag flyttar in i egen lgh, 21 dagar kvar till min man kommer och 30 dagar kvar till bäisen planeras komma! ^^ Tänk vad jag längtar! Kan det bli mycket bättre än såhär? Känns overkligt att det är så mycket bra saker jag har framför mig.
Jag KTänk vad jag längtar!Nu är det exakt 19 dagar kvar till jag flyttar in i egen lgh, 21 dagar kvar till min man kommer och 30 dagar kvar till bäisen planeras komma! ^^
Tänk vad jag längtarNu är det exakt 19 dagar kvar till jag flyttar in i egen lgh, 21 dagar kvar till min man kommer och 30 dagar kvar till bäisen planeras komma! ^^
Tänk vad jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0