Mår bättre idag

Idag känner jag mig piggare... Har fortfarande ont i kroppen å känner mig som en farmor, men ingen feber iaf. ^^ Alvedon å citodon är bra grejer de!

Inatt så var jag verkligen jätte dålig... hade så ont att jag inte kunde ligga still, å hög feber... Men sen efter en citodon blev det bättre men då började jag svettas som tusan ist. Så imorse när jag vaknade var hela jag dyngsur så det var bara att kliva in i duschen å sen byta sängkläder..
Nu ska jag sova lite middag å senare idag ska jag kanske åka upp till Voxna en sväng å kolla om jag kanske kan få tag på nå möbler till min blivande lägenhet. Jag hörde från en vän att det kan finnas en resårmadrass där. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0