Söka Lägenhet ^^

Hej hej.
Idag ska jag till aefab å söka lägenhet. :D
Funderar på att ta någon på skidan för det ligger ju så bra till mitt i centrum.
Nu är det ju bara fyra veckor tills bäisen kommer å tre veckor tills min man kommer, så jag hoppas jag hinner flytta innan dess.. Vore bra med sitt eget place så att man kan ha lite privatliv. ^^
Tänk va härligt om jag äntligen kan lyckas få mitt eget hem!!! Slippa sova här i pappas lilla vardagsrum, å kunna möblera å leva som jag vill. Gu så skönt!
Kanske kan jag hitta en lägenhet med badkar också! Det vore toppen för kroppen! (haha, det rimmar!) Här hos far finns det bara dusch, å dåligt med varmvatten.
En tvåa ska jag leta efter iaf, det har jag bestämt! :D
Nu ska jag duscha, äta å göra mig i ordning inför lägenhetssökandet! ^^
Tjohoo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0