Världens goaste make

Idag så har min älskade varit så himla rar mot mig. ^^ Han har ringt tre gånger å varit alldelis snäll å söt varje samtal. Hihi....
Jag har oroat mig över att jag inte är lika vacker längre som före graviditeten. Nu e ja ju sprängfärdig å tjock å svälld typ överallt... Å så har jag fått bristningar på rumpan å låren, har även fått några små på vänster sida av magen. Å mina bröstvårtor har blivit bruna ist för rosa och större än tidigare... Jaa, jag har oroat mig över att allt detta ska få honom att må dåligt å att han inte kommer kunna se på mig med samma ögon som tidigare.
Men idag när jag tog upp det så sa han att han älskar mig ändå, å att han redan är förberedd på att jag inte kommer se ut likadant som förr.. Och att jag inte skulle må dåligt för bristningarna, det är naturligt att det händer och förstör inte min skönhet......
Det var så gulligt av honom att säga så.. Nu känns allt mycket bättre och jag tror jag kan släppa lite på oron. Älskar man någon så älskar man ju inte bara personen för hur den ser ut.
Vi pratade även om vad spännande det ska bli den dagen vi åker till förlossningen.. Det kommer verkligen bli ett äventyr för oss båda! Snacka om adrenalin den dagen vattnet går! Haha.

Några minuter efter att vi pratat om min oro å kropp å förlossningen så ringde han upp mig igen å då frågade han vad jag hade för sko-storlek.. Funderar han på att köpa nya skor till mig tro? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0