Ovantat..

Mitt liv har val aldrig riktigt gatt som planerat... Anda fran nar jag var liten har i princip allt gatt helt annorlunda gentemot vad jag tank. Lika sa nu ocksa nar jag vuxit upp. Jag tror att antingen sa dras skit till mig eller sa dras jag till skiten. Vilket som stammer far jag nog aldrig reda pa.

Ja iaf... Att min situation nu inte blev som jag hade tankt forvanar mig inte saaa mycket eftersom jag nu ar ganska van vid att saker inte blir som vantat. Men.... det svider dock...
Hade jag vetat allt detta fran borjan sa hade jag nog tankt annorlunda, men nu ar det for sent.. Typiskt!

Jag kommer kanske aldrig lara mig hur man tar de ratta vagarna i livet... Men trotts att jag oftast tar fel vagar sa finns det inget som kan fa mig att ge upp i att forsoka hitta den ratta vagen. Jag vet att en dag sa kommer allt vara precis som jag vill.. Lungt och fridfullt i sjalen, fullt av gladje, musik, skratt och aventyr. :) Omringad av manniskor jag alskar och som alskar mig tillbaka. ^^

En dag... Da kommer jag vara riktigt lycklig. Och den dagen... Den tiden... Det livet.. Det ska jag dela med mig till alla! ^^*


Kommentarer
Ulla-Marie

Du har så mycket kärlek i dig. Jag hoppas att du får anledning att använda det. Djurvård, t.ex.

2011-02-23 @ 12:28:46
URL: http://ulla-marie.blogspot.com
Marina

Hej Cilla! Hittade dig här - satt bredvid Kurt här på skolan som letade efter dig på nätet... Tänk att du hamnat i Korea!!! Skickar dig ett favoritcitat:

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta

som bara kan hittas av den som gått vilse.

Tomas Tranströmer ”Gläntan” Sanningsbarriären



Kram från en åldrande svensklärare/Marina

2011-03-04 @ 11:29:27
Cilla

Va kul att hora fran dig Marina! :)

Inte visste jag att ni letade efter mig pa natet.. Haha! Det gladjer att det finns folk som tanker pa en. :)

Manga kramar till er alla larare pa skolan som jag kanner!

2011-03-09 @ 11:39:02
URL: http://cillacilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0