Barnmorskan

Idag hade jag tid hos barnmorskan.. Farmor ock Farfar var snälla å skjutsade dit mig. ^^ Hade tid kl 10.30.. Blev klar typ 11.00...
Mitt blodvärde hade sjunkit igen.. Nu låg det på 101, men resten såg bra ut iaf.
Bäisens hjärta slog mellan 135-146 slag i minuten å magen har växt ytterligare 2 cm. ^^ Nu är den hela 31 cm stor! Sist var den 29 cm..
Har gått upp i vikt också..... men det är ok när man är gravid... jag får intala mig det varje gång så att jag inte börjar trappa ner på näringen. Nu är det ju faktiskt bäsen som är viktigast, inte min vikt.. Hehe..
Har gått upp två kilo till, så nu väger jag 62 kg. :/ Det är 14 kilo totalt i viktökning, för jag vägde 48 kilo strax innan jag blev gravid.. å då var det det mesta jag någonsin vägt i mitt liv!! O,O
Efter barnmorskan så åkte vi till storsyster Carro i Söderhamn.. Dom håller på å renoverar om i deras tv-rum. Kommer nog bli jätte fint när det är klart. ^^
Pappa kom dit han med.. Å så drack vi kaffe å åt fikabröd å pratade i drygt en timma.. Sen ville Farfar hem för han började bli så trött.
När de hade skjutsat hem mig till far igen så lade jag mig för att vila å sov i nästan två timmar! Hehe.. Det är jobbigt att vara såhär tung å klumpig, det tar mycket energi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0