Rastis

Rastlös......
vad finns det att göra?
Inte mycket.........

Det är växlande molnighet med lite regnskurar då och då. Det gör det lite lättare att vara inne å ta det lugnt iaf. ^^ Jag tror inte jag kommer klara av att bara ligga å vila fram tills förlossningen.... :/
Nio veckor är HUR långt som helst jue! Men 4 kanske jag skulle orka, sen är det ju ganska okej om bebisen kommer. :) Tänk dig en sommar bara inne.. det är ju omöjligt!

Jag har tre nya filmer å en serie som jag ska kolla på iaf, å så har jag lånat en bok av Cathy på 520 sidor. Å nu till veckan ska jag hämta en bärbar dator som min man köpt till mig. :=)
Så jag har ju lite att göra under denna viloperiod iaf.

Imorgon ska jag till barnmorskan igen kl 9.30.. jag ska vara fastande! Det får jag inte glömma.
Det är nå tester de vill ta som kräver det.... Mina värden har sjunkit hela tiden även fast jag äter vitaminer å mycket mat, så doktorn tyckte det kan vara nödvändigt att kolla upp. ^^
Det är säkert inget allvarligt. Bara min lilla kis som är glupsk å tar all min näring tror jag. HAha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0