Soc.

Igår så var jag på mitt sista möte med soc.
Någon dag denna vecka får jag veta det slutgiltliga svaret på om jag kan få försörjningsstöd eller inte..
...det känns som att jag kommer få dåliga nyheter...
men är det så, så är det väl inte meningen att jag ska bo i söderhamn.....
Så jag tänker inte deppa för det. Allt ordnar sig i slutändan..

...å faktiskt så är det ju ingen ide att deppa redan nu iaf, eftersom jag inte vet resultatet ännu. :)

Tittade på en lägenhet igår också.. En tvåa på kungsgatan. Hur fin som helst, OCH med lite möbler..
Vore toppen om jag kunde få hjälp av soc så att jag kunde flytta in i den. :=)


Kommentarer
Jessica

Hej Cilla, jag hoppas verkeligen att allt kommer ordna sig för dig med allt om soc! Jag förstår inte varför dom strular så när du verkeligen behöver hjälp och väldigt snart! Du borde egentligen söka inom ovanåkers kommun istället för söderhamn, dom hade säkert hjälpt dig med en gång!

Lycka till med allt.

2011-07-06 @ 12:24:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0