Sova borta

Idag ska jag sova hos farmor å farfar. :)
Jag har sagt ända sedan jag kom tillbaka till Sverige att jag ska komma å sova över en natt, men än har det inte blivit av. Så därför ska jag ta tag i saken å åka dit idag, å stanna tills imorgon.
När väl bebisen kommit så kommer jag inte få tid till att sova över där och det kommer förmodligen vara jobbit för dom ifall bäisen skriker på natten å de inte får sova. Därför är det ju bäst att jag sover där nu innan den kommit. ^^
De blev så glada så.
Farmor ska lära mig sticka också har vi bestämt. Det ska bli kul. Jag vill bli som farmor när jag blir gammal, så det är dags att jag börjar försöka lära mig det hon kan medans hon orkar lära ut. ^.^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0