27 veckor har gått


..nu är det bara 13 veckor kvar. ^____^
Bilden är från igår när Emma var hit på besök å vi åt pizza ute på en pizzeria. Det var första gången jag ätit ute på pizzeria här i Söderhamn... Det var ganska gott faktiskt, men jag orkade inte äta upp min hela halva, så jag lämnade kvar en liten bit.

Den senaste veckan så har jag börjat fått väldigt ont i vänstra sidan på magen när jag går.. Jag hoppas det är normalt..? Igår hade jag så ont när vi var på stan så jag trodde något gått sönder där inne. Det oroar mig lite faktiskt. Som tur är ska jag träffa barnmorskan nu på fredag så jag ska fråga henne om det är normalt att det är så.
Jag har även fått jobbigare sammandragningar nu än vad jag hade förr. Å ont i benen som sjutton när jag är ute å går om det är varmt ute... Även ryggen å foglossningen är lite värre, men värker inte hela tiden som tur är. :)
Men alla dessa krämpor är lätt värda att ha.. Jag kommer ju få den mest underbara belöningen i slutändan. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0