Ensam hemma

Hej hej...
Syster, hennes sambo å deras son har åkt bort under helgen... De kommer inte hem förns på måndag... Jag har inte ens varit ensam ett helt dygn ännu å är redan uttråkad. :/
Vädret är kanonbra idag så jag funderar på att sätta mig i solen en stund snart å njuta lite... Plugga ska jag också göra idag... å så ska jag läsa bok lite senare mot kvällen har jag tänkt. ^^
Jag ska även ta mig en promenad å titta om jag hittar något vackert ställe jag kan tänka mig ha en liten fotosession. :D Jag ska nämligen låta mig å min lilla mage plåtas ute i naturen på något fint ställe har jag tänkt. ^___^ 

Nä, nu orkar jag inte skriva mer... Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0