Måndag

Nu har en ny vecka börjat. Man får hoppas att denna vecka för med sig mer glädje och tur än de andra veckorna den senaste tiden.

Imorgon, tisdag, kl 08.00... Då ska jag vara på Hudiksvalls sjukhus och träffa en aurorabarnmorska. Vet inte riktigt vad jag ska göra där, men jag tror det har med att jag har risk att föda för tidigt och eventuellt måste göra kejsarsnitt. Min kära syster Carro skjutsar mig dit och vi ska ta med oss lilla Valentin också. Han e så söt. ^^
Sen imorgon kl 14.00 så ska vi på Valentins dagis-avslutning. Det ska bli kul, man får fika också. :D

På onsdag, då har jag möte med soc klockan 13.15.. Berit, som hon heter, har bokat tid så att vi kan ha ett långt möte denna gång. Så jag hoppas att det går bättre på mötet den här gången och att de bestämmer sig för att hjälpa mig.
Jag har inte några andra möjligheter, det är ju inte en ända arbetsgivare som vill anställa en gravid kvinna i bara två månader, å sen betala föräldrapenning i ett år på det. Å än har jag inte fått någon praktik heller, men det är iof inte tillräckligt med pengar det heller om jag skulle få en praktik. Det hjälper mig ju inte att få tag på en lägenhet precis. :/

Har även en tid hos sjukgymnasten imorgon, men den tiden måste jag flytta på för den krockar med Valentins avslutning. Så jag ska försöka få tag på sjukgymnasten nu under dagen och flytta tiden till torsdag ist. ^^

Aja, jag hoppas iaf på att denna vecka för med sig mer tur å att allt går bra med allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0