Mina mått

Nyss så mätte jag mina mått på kroppen... Det skulle jag inte ha gjort... Snacka om ångest!!! Jag har fått en så himla stor rumpa så det är inte klokt.. Det är ju typ en hel världsdel..!! O.O
Min rumpa är nu 97 cm där den är som tjockast!! Det är inte klokt va mycket större den har blivit.. Den var tidigare runt 87 cm!
Magen är nu 92 cm, men det är helt ok.. för magen ska ju bli stor när man är gravid å bysten har blivit 88 cm, det är också okay för att dom växer är bara roligt för jag hade så små tidigare. Hehe... ^^
Men rumpan och låren! Varför ska dom växa för??? För första gången i mitt liv så nuddar mina lår varandra när jag går! Hur obehagligt som helst och jag känner mig som värsta tjockisen med ankröv!! Jag vill inte gå upp nå mer på underkroppen nu, det räcker!
Nästa vecka på fredag kl 13.45 ska jag till barnmorskan igen och väga mig och lyssna på bebisens hjärta och mäta magen å ta lite prover å sånt. Skulle inte förvåna mig om jag gått upp 10 kg eller mer nu. Sist hade jag gått upp 8. Det är inget fel med att gå upp i vikt när man är gravid, det vet jag... Det är bara det att jag har svårt att acceptera att låren och rumpan ska växa så mycket också. Men mycket är nog vätska också så mycket försvinner nog fort bara barnet är fött. Hoppas jag iaf. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0