Hemligheten

Jaaa, jag lovade ju att jag skulle beratta min hemlighet.. Sa jag maste ju halla vad jag lovar. Hehe...

Sa har ar det.. att forra manaden sa kom jag att tanka pa att det var ganska lange sedan jag hade min "kvinnliga vecka".. sa jag bestamde mig for att kopa ett grav-test bara for sakerhetsskull... Jag har ibland gatt och varit nervos utan att jag tankt pa det sa att jag hoppat over menstruationer, sa jag tankte att detta var en sadan gang, och att jag bara behovde gora testet och sen sa kommer det igang igen... Men sa var icke fallet.

Jag gjorde testet.... Och denna gang var det positivt... POSITIVT!!
min forsta tanke var "Oj"...
andra tanken var... "Josses"....
Tredje var typ "Jaha, da var det min tur da." hehe... Sen sa sa jag till maken min att det var positivt...
Hans reaktion var typ: "Ok"....
Mitt svar va: "Du ska bli pappa!!!"
Han kollade pa fotboll, sa det var inte mycket annat som fick plats i hans huvud just da.....
Men efter en stund sa sa han: "Va? Var det positiv? Far jag se?"
Jag visade honom, sen sa kramades vi och sen sa var det inte mycket mer..... Men nu efter den dagen sa har vi pratat mycket om det. :)

aja iaf... Jag var pa mitt forsta ultraljud i Fredags. Och det visade sig att det faktiskt va en BEBIS dar inne!!
Och ack sa sot den var med sitt jatte lika huvud och sin minimala kropp! :)
Vi sag aven at den rorde pa sig och vi kunde hora hjartslagen.. Det var en san underlig kansla att jag nastan borjade grata. Det ar fantastiskt... Ett liv vaxer der inne, nastan lite skrammade..
Jag var da i vecka 13+4 vilket betyder att jag ar idag i vecka 14... Andra veckan i fjarde manaden!



Fodelsedatumet ar 12 September och bebisen ar nu 7,5 cm fran huvudet till lilla rumpan. Hihi! ^^



Kommentarer
Ulla-Marie

Grattis vackra Cilla. Nu kan du övergöda med kärlek ...

2011-03-14 @ 08:42:31
URL: http://ulla-marie.blogspot.com
Mona Rönnqvist

GRATTIS bästaste Cilla.

Var rädd om dej, och ett STORT Lycka till!

Mona

2011-03-14 @ 11:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0