Kurt och Marina!

Inte visste jag att ni letade efter mig pa natet.. Haha! Det gladjer att det finns folk som tanker pa en. :)

Ja tank att jag hamnade i Korea! Har bott har i ett halvar nu, tiden gar sa fort.
Planerar att aka hem till Sverige en svang framover, vet inte riktigt nar annu, men senast till sommarn.

Jag saknar faktiskt mitt liv i Sverige mer an vad jag trodde jag skulle gora.
Saknar alla mina vanner, min familj, min alskade katt.. Och till och med mina gamla larare fran gymnasietiden och komvux. Saknar aven kuratorn Karina och allt roliga jag hade under min komvuxtid och allt det roliga jag hade hos familjen Linden och min alskade Farmor och Farfar som alltid funnits dar for mig.
Kanns sa konstigt nu nar allt ar sa langt borta.
Men jag overlever. Bra saker har hant har ocksa. :)

Kurt och Marina.. Ni ar tva av mina favoriter, om man far ha favoriter sa att saga.. Hehe.. Catharina, Karina, Anders Borg och Anna M-P har ocksa en speciell plats i mitt hjarta.. och jag onskar er alla det basta! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0