Middag hos makens arbetskamrat

Om fem minuter ska jag ga ut utanfor hos oss, for da kommer maken min och hans arbatskamrat att hamta upp mig.. Vi ska ata BBQ hemma hos arbetskamraten.... Jag ar sa nervos att jag mar illa, haha... Jag gillar inte att ga pa middag hos okant folk.. Han har en fru och tva barn och de bor cirka tio min med bil harifran vet jag iaf. :)

Jag har nastan inte sminkat mig alls, for jag vill ge ett rent forsta intryck och jag har pa mig en blarutig shorta.. tankte att det ar stiligt men anda ledigt, vill ju inte kla upp mig hur mycket som halst,.hheh

Aja, nu maste jag ga ut... Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0