Radioaktivt Regn

..sa jag passar pa att blogga lite. :)

Idag har det inte hant sa mycket forutom att radioaktivt regn kommit fran Japan.. Sa idag har det varit "utegangsforbud"..
Darfor spenderade jag morgonen med att sova extra lange (fram till kl 11.00).. Sen gjorde jag lite brunch, stekta mackor med agg och sallad och at en apelsin och en kaka som efterratt. :)

Efter det sa latade jag mig i soffan och kollade pa nagra avsnitt av "The Big Bang Theory" och tva avsnitt av "Tha Simpsons"...

Efter det sa passade jag pa att ta mig ett varmt bad.. Cirka en timma med dusch inkluderat. Mer an sa klarar jag inte.
Nar jag skulle fona haret sa ringde svarfar.. Han fragade om det var nagot vi behovde har i hemmet som han kunde skicka till oss.. Jag sa: "Jaa, ni far garna skicka lite vindruvor....."
Sa om nagra dagar kommer det val vindruvor med posten.. haha.. ^^

Sen efter det sa stadade jag lite och startade en maskin tvatt och kollade U-Ms blogg och sag att hon iforskaffat sig nya saker som jag nu ar avundsjuk pa!
Men jag ska forsoka ga vidare med livet och vara lycklig for hennes skull ist. :D

Efter det sa satte jag mig har a borjade skriva pa min egen blogg... och sa kollar jag aven facebook och e-mailen ocksa nar jag anda haller pa med mitt eget. :)

Detta ar nog ett ganska meningslost inlagg... men men,... nagot maste jag ju skriva...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0