The Social Network

Nee, nu ska jag kolla pa en film och ata lite frukost sa att jag rensar bort lite av alla tankar.. Man kan ju inte grubbla heeeela dagen. :)
Ska kolla pa filmen "The social network".. En
krönika om grundarna av Facebook... the social-networking Web site.

Lite intressant att fa veta hur fajjan kom till.. Jag har hort att killen som kom pa ideen ar en valdigt egoistisk och elak typ. Och att han grundade iden genom sin skolas webbsida. 
Undrar om det ar sant eller ej.

Efter jag kollat pa filmen sa kommer jag skriva lite kort om vad jag lart mig sa ni andra ocksa far veta. Det ar val kul? :) Sa hall utkik after nasta inlagg ifall du e intresserad av hur Facebook kom till. :)

Tjohooo, nu har jag annat att tanka pa! ^______^

("La-li-lo... trippar nu ivag till koket och tv-soffan")


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0