En sop

Nu har jag äntligen en sop!! Bästaste Mona fixade fram en till mig... Så otroligt underbart att kunna sopa i hallen å under köksbordet ist för att behöva plocka fram dammsugaren varje gång. :D

Anyway... idag så var jag med Sandra igen. Vi gick till Linnéas men hittade inget där.. Sen gick vi till Elkedjan å kollade på lampor, hittade ingen som jag gillade... Efter det gick vi på Into, där köpte jag en ny mascara å Sandra köpte också lite smink å ett par vinter leggings.
Ska prova mascaran imorgon, jag hoppas den är bra för jag har inte råd att köpa en till. ^^
Efter into gick vi till pizzeria Bandy å käkade.. Jag åt en Ciao Ciao, den var inte så god, men den dög.

Efter maten gick Sandra hem å jag gick till familjen Lindén. Där fick jag kaffe å kaka. Mirjam var där också. Vi pratade allihopa å hade jätte trevligt. Runt fem gick jag hem, å då kom pappa på besök. Han hade med sig lite mat som de fått till övers. Vårrullar, nudelwok å ris. Det ska jag ha till lunch imorgon. :=)
Strax för sex åkte pappa igen. Han tog en sista färd på sin Harley Davidson, imorgon ska den in på vinter-förvaring.

Jao, det var min dag de... Nu ska jag titta på en film sen blir det sängen. Imorgon har vi tid hos BVC kl 11.00.. Sen 15,00 komme en person från Solid försäkringar på besök å ska berätta om deras barnförsäkring. Sandra kommer också å lyssnar då. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0