Upptagen dag idag ^^

Idag har vi varit ute på hela dagen. Först kom Sandra m. familj på besök i förmiddags, sen kom farmor å farfar och lämnade en blomma också på förmiddagen. Halv ett blev jag bjuden på lunch hos familjen Lindén. Efter tösafia ätit kl tre gick jag, Emma J å Mian till Edmarks Järn på utförsäljning. Jag köpte ett par mjukisbyxor för 50 kr. Sen efter det så följde jag med Emma J hem. Kvart över sex gick jag därifrån, å då blev jag bjuden på fika i roteberg hos Johan å Carina. :D
Halv nio kom vi hem därifrån... Då fick tösafia lite mat å sen sket hon ner halva sig själv så hon fick ett bad också. ^^
Nu är hon nykammad å har på sig sin nya Får-pjamas som hon fick av en på Centrum Caféet. Hon är jätte söt i den!
Klockan halv elva ska vi gå ut å titta på stjärnorna tillsammans. Det sägs att det ska komma ett metiorit fall ikväll med massa metriorer strax för elva... Det vill man ju inte missa. :=)
Denna söta pjamas fick hon av en som jobbar på Centrum Caféet. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0