AnnaLena

Inte viste jag att du läste min blogg. ^^
Tack så mycket för din kommentar... den värmde! 
Den dagen på HC så var vi dit med lillebror för att kolla på hans sår han fick när han vurpade med cykeln två dagar innan. Det läkte fint sa doktorn, men hakan var lite infekterad.
Ja visst är han gullig min man!? Han har varit så rar å hjälpsam nu är han varit här och hälsat på. Jätte tråkigt att han missar förlossningen. Han var verklign ledsen att han var tvungen att åka hem.. :(
Min kära storsyrr Carro kommer vara med mig under förlossningen ist. Jag är glad att hon finns. Tror hon kommer bli ett bra stöd.
Jag hoppas också på att allt kommer gå vägen å så.. Ha en strålande helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0