Cykel-olycka

Han flög ut över en kant igår som han inte såg, typ som ett en meters högt trappsteg från parkeringen där jag bor.. Jag kunde inte låta bli att skratta när jag tänkte på hur det måste sett ut. Men när han sedan började gråta av smärta, hade även jag svårt att hålla tårarna tillbaka.
Han fick ett ganska djupt sår i hakan, ett sår på näsan, ett hack i pannan å en blodig fläskläpp. Men verkade inte som att något behövs sys. Men hakan får han nog ett fult ärr på skulle jag tro.
Vilken elak syster jag är som knäpper kort på min stackars blödande å gråtande lillebror.. Hehe..

Jag bah: - De här måste vi ha minne av! *klick* Sen kan vi tvätta såren... *klick* Det kommer kännas bättre sen när du fått lite plåster. *klick* Oj, va djupt å blodigt sår du fick på hakan!! O,O
Jeppe: - Uuaaah, jag tänker inte sy.. *asgråter* Det gör ont i pannan å en tand blev lös också!!!!! Då kommer jag aldrig få en ny igen! Då blir jag jätte ful..!! Buuhuaaaah! T^T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0