Hämta säng!! :D

Idag så ska jag å J.B åka till Jysk å hämta sängen. Kanske blir att vi tar en sväng till Willys också ifall maken orkar. Han har blivit sjuk.. hade feber inatt å idag har han ont i magen å huvudvärk stackarn. Ska nog ge honom en alvedon till snart så att han får tillbaka lite krafter. 
Om han inte blir bättre så måste vi kanske vänta med sängen till imorgon, men jag vill verkligen ha den nu... Jobbigt att ligga på golvet tycker jag. Kommer ju knappt upp på nätterna när jag behöver kissa å ont gör det i ryggen å foglossningen.
Vi kommer även få gardinstänger, gardiner å fönsterlampor idag som jag beställt från IKEA. Ska bli skönt att få upp gardiner så det blir lite hemtrevligare här. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0